Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 10:08:40 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/00778 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, 
Väike-Männiku (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.7. Ehitusõigusi kitsendab riigitee, 11153 
Kirdalu tee, kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja välimisest servast). 
Teemaal kulgeb sidekaabel kaitsevööndiga (1 + 1 m). 1.8. Kinnistu asub 
maaparandussüsteemi, KURTNA, TTP-243, maa-alal; kinnistu kagunurgas piiravad 
ehitustegevust puurkaevu (keskkonnaregistri kood PRK0072772) hooldusala (R 
10 m); elektriõhuliin kaitsevööndiga (2 + 2 m liini teljest), asub 
elektrivarustuse liitumispunkt ja siseneb elektrikaabel kaitsevööndiga (1 + 
1 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27255532>  (menetlus nr: 
471556), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 14.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister